Aiman & Haziq Di #KiniTrending Astro Awani 501 – Gelagat Kanak-kanak Berpuasa

Salam, baru-baru ini Aiman dan Haziq Di #KiniTrending Astro Awani 501 memaparkan tentang Gelagat kanak-kanak Berpuasa, tak sangka pulak video anak-anak yang saya kongsikan melalui laman Instagram menarik perhatian, hihihi.

gelagat anak berpuasa

Sebelum siaran #KiniTrending, rupanya saya telah dimaklumkan melalui laman twitter, tetapi saya terlepas pandang twit tersebut, jadi makanya saya terlepas menyaksikan siaran tersebut.

gelagat anak berpuasa

Tetapi mujur juga ada siaran ulangan malam tu, jadi dapatlah saya tengok siaran tersebut, saja tak bagitau anak-anak, suruh diorang tengok TV aje hehee, terkejut diorang tengok ada muka diorang kat TV hahahaa, yelah sebab video ni pun saya rekod senyap-senyap tanpa pengetahuan mereka. hihihi.

Oh ye dulu pun saya pernah juga keluar di Astro Awani..hehe saje interprem entry anak-anak HAHAHAHA.

Nak tengok video gelagat diorang tu boleh ke instagram saya instagram.com/yanmie

*Nanti saya share macam mana cara saya latih mereka berpuasa, layan anak kecik jap~

– Jom kongsi gelagat anak-anak berpuasa ^_^

You Might Also Like

25 Replies to “Aiman & Haziq Di #KiniTrending Astro Awani 501 – Gelagat Kanak-kanak Berpuasa”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge