Bukan Puisi Luahan Hati Noor Dayana

Salam, sebenarnya semalam lagi dah baca¬†Puisi Luahan Hati Isteri Ashraf Muslim, Noor Dayana – Ashraf Kahwin Wan Sakinah Di Thailand, rupanya puisi tersebut BUKAN datangnya dari Dayana, hem…perkara rumah tangga orang ni taknak sentuh, sebab kita tak tahu apa yang sebenar-benarnya berlaku antara mereka, apa pun doa yang baik-baik untuk mereka.

ashraf muslim dan dayana

Saya ada tengok rakaman video temubual Ayah Mertua Ashraf Muslim dengan Harian Metro, dalam rakaman tersebut kelihatan Noor Dayana tenang dan berpegang tangan dengan Ashraf walaupun dia dah tahu Ashraf menduakan dia, tabahnya hati Dayana….

puisi untuk dayana

Bukan Puisi dari Dayana

– Apa pun doa yang baik-baik.

Comments

  1. Dikhianati orang tercinta bukanlah perkara yang mudah, semoga Noor Dayana diberi ketabahan dan kekuatan oleh Allah SWT untuk menjalaninya

  2. memang confirm bukan dari Dayana, semalam duk cari2 jugak kat fb dia, memang takde pun status tu. Pastu jumpa kat komen dlm blog someone kata yg sbnrnya Ana Hawana ni yang tulis. Kesian kat si Dayana ni, ada yang kutuk dia cakap dia sengaja buka aib suami disebabkan puisi ni

  3. setuju sekali dengan Yan, kita perlu doakan yang baik-baik untuk mereka, malangnya tajuk kahwin di Thailand seperti yang tertera di atas betul-betul tidak sesuai untuk maksud tersebut. Saya lihat ianya seperti akan menimbulkan spekulasi di masa mendatang. Mencetuskan lebih banyak komen selepasnya. Mungkin adalah lebih manis sekiranya barisan ayat di belakang tu dipadam.

  4. apa yang tersirat dalam puisi itulah sepatutnya diambil berat oleh para hasben2 diluar sana (termasuk diriku ini), sayangilah isteri-isteri kita seadanya…kan.

  5. Ramai jugak yg share puisi tu cakap Dayana yg tulis.. Rasa lain macam pulak bila baca.. Rupanya orang lain yg tulis.. Tak pasal2 macam2 tohmahan keluar..

Leave a Reply

Your email address will not be published.