Botakkan Kepala #MyIrfan Lagi

yanmie 9

Hi, kelmarin Suami bawa anak-anak gunting rambut, sekali dengan Baby Irfan dia angkut bawa sekali, tinggal lah seorang kat rumah (ngemas, masak..bla..bla….), balik-balik je dengar suara Angah jerit-jerit kat luar “Ibuuuuuu….tengok kepala adik dah botak licin” HAHAHAHAHAA

myirfan

Sebenarnya saya tidak terkejut pun kikikiki, sebabnya kami memang berhajat nak cukur rambut dia lagi, saja lah nak botakkan, takde sebab apa-apa pun (boleh tak bagi sebab gitu? hihihi), sebenarnya saja ikut petua orang tua-tua, kotlah anak tu nanti jadi orang yang cerdik, islamic sikit hehee, buatlah juga, saja…bukan nak kata percaya, lagi pun tak susah mana nak buatnya, bercukur juga kan sunat.

myirfan

Interprem jap Ibu dengan Acik Min hihihi, lama tak jumpa 😀

– cepat betul rambut Baby Irfan naik.

9 thoughts on “Botakkan Kepala #MyIrfan Lagi

Leave a Reply to sukma Cancel reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Haziq Dah 6 Tahun

Alhamdulillah hari ini genaplah usia Haziq Dah 6 Tahun, insyaALLAH tahun depan dah boleh masuk darjah 1, cepatnya masa berlalu, tak terasa anak-anak semakin membesar, moga Haziq jadi anak yang Soleh dan berjaya dalam hidup, Aminnnn 🙂 Untuk Ulang tahun kelahirannya kali ini, saya tanya dia nak apa, katanya cukuplah dia […]

Subscribe US Now