Yang Dulu Bukanlah Sekarang

Semalam orang Astro datang rumah pasang Astro beyond, tukar Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang, katanya yang dulu diorang dah tak nak guna, nak tak nak terpaksalah tukar wahahhaa, dah ler guna TV zaman dulu-dulu kan -..-“, lawak pulak kikiki. Ke dah sampai masanya kena tukar TV baru ni? (ada yang nak buat contest hadiah TV tak?) hehee.

20131014-111821.jpg

Hampir sebulan juga lah diorang nak datang ni, tak kisah pun lambat, tak datang pun takpe hehee. tapi..tapi….semalam tukar dah ler ke beyond, layankan jeler, ikut saya ni nak downgrade pun ye kehkeh.

20131014-112137.jpg

Errrmmm TV lama tapi dia punya terang tu ngalahkan TV Mahal tu wahaha, sampi sakit mana nengok warnanya. kena cari tv lain ke maksudnya ni?

20131014-112737.jpg

Saya dengan benda-benda macam ni sangatlah tak kisah, guna je selagi boleh guna, malas nak membazir, tengok orang time raya serba serbi nak beli nak tukar, kami tak macam tu, kalaulah saya jenis gituuuu….sian kat laki cari duit, biar simpan duit untuk yang sepatutnya. Malas nak minta TV baru, nanti makin banyak masa saya layan drama wahahahaa.

– Anyam ketupat dah ke?

Sent From My iPhone

Author: yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

14 thoughts on “Yang Dulu Bukanlah Sekarang”

  1. kami pun baru tukar byond setelah tv yg berusia hampir 10 tahun dah keluar garis hitam tanda minta di tukar. kalau ikutkan memang tak perlu tukar selagi boleh guna. baik beli benda lain yg lebih berfaedah kan…

Leave a Reply

Your email address will not be published.