Selfie Dengan Mama

yanmie 7

Salam, baru-baru ni kami berkesempatan untuk balik ke kampung di Sandakan Sabah, banyak nak cerita ni, tapi tak tau nak mula dari mana, layan dulu gambar Selfie anak beranak ni muehehee.

selfie

Ok yang depan sekali tu adik bongsu, yang sebelah kiri tu kakak, yang tengah Mak dan yang sebelah kanan tu???…siapa tak kenal saje lah tu nak minta pengetuk hihihi.

Selfie dengan Mak, kalau jalan dengan mak, orang ingat mak tu kakak kami, takpun, saya ni jadi kakak pada mak, hahahhaa…kejammmm kan dorang!!!

– Ok, nanti update lagi, susun entry jap, banyak nak up ni hihihi.

7 thoughts on “Selfie Dengan Mama

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Berkaki Ayam Di Airport

Salam, baru-baru ni kami balik kampung, naik flight dari LCCT, ada cerita lucu masa nak masuk ke balai berlepas, ingatkan sensor tak berbunyi, sebab saya tak pakai pun tali pinggang besi ke or apa-apa aksesori yang bermotifkan besi. Handbag dan handphone macam biasa letak dalam bakul laluan scanner. So dengan […]

Subscribe US Now