Tarikh Buka Sekolah 2015

Tarikh Buka Sekolah 2015 tarikh yang dinanti-nantikan oleh semua ibu bapa dan juga murid, dimana bermulanya hari pertama persekolahan bagi sesi tahun 2015. Mana yang baru memasuki alam persekolahan mesti mak pak lebih excited, betul tak?? yang pelajar pula excited nak jumpa kawan-kawan, lama sangat cuti kan..tak lupa juga excited pakai baju, beg dan kasut baru heheee.

tarikh buka sekolah 2015

Ok Tarikh Buka Sekolah 2015 bagi KUMPULAN A iaitu Sekolah-sekolah di Negeri Kedah, Johor, Kelantan dan Terengganu akan memulakan persekolahan pada tarikh 04.1.2015.

Manakala Tarikh Buka Sekolah 2015 bagi KUMPULAN B pula iaitu Sekolah-sekolah di Negeri Perlis, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Pahang, Sabah, Sarawak, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Labuan & Putrajaya akan memulakan persekolahan pada 05.01.2015.

Tahun 2014 permulaan sekolah yang sangat comel, trending pasal budak sekolah dan bangku sekolah, tahun 2015 pula apakah permulaan yang bakal berlaku?

Comments

  1. Masih berbaki lebih kurang sebulan sebelum bermulanya sesi persekolahan baru 2015. Tak sabar rasanya…

    Takwim sekolah ini boleh digunakan bagi tujuan merancang cuti kerja nanti 🙂

  2. thanks ya share..hari tu dah confuse, sebab tadika anak kedua nie naik 6 januari. ingatkan si abang pun sama..rupanya 4 januari (johor) ye. hehe..tapi memang tak terasa pun setahun nie. kejap je dh nak naik darjah. huhu.

  3. Greetings from Carolina! I’m bored to death at work so I decided to check out your site on my iphone during lunch break.

    I enjoy the information you provide here and can’t wait
    to take a look when I get home. I’m surprised at
    how fast your blog loaded on my mobile .. I’m not even using WIFI, just
    3G .. Anyhow, very good blog!

Leave a Reply

Your email address will not be published.