Resepi Oat Tomyam Sedap

yanmie 12

Assalam, korang selalu makan oat buat macam mana? kalau hakak lebih suka Rolled Oat, masak kasik sedap-sedap takdelah rasa muak. hakak suka makan oat bila buat oat tomyam, merecikkk fuhhh!!, hakak bukanlah sejenis yang suka makan oat, hakak makan je kalau teringin hahhaha https://www.instagram.com/p/BWv6aUKlqqF/?taken-by=yanmie Tapi dia punya teringin tu terus […]

Tarikh Mengundi Pilihan Raya Umum PRU 14

yanmie 17

Assalam, nampaknya Tarikh Mengundi Pilihan Raya Umum PRU 14 tak lama lagi akan diumumkan, korang dah sedia ke? sebab apa hakak cakap tau, coz baru-baru ni anak dapat surat cuti sekolah yang mana cikgu-cikgu ada taklimat pasal Pilihan Raya Umum ke 14, dan sekolah anak-anak akan menjadi pusat pengundian nanti. Jadi […]

Mangga Harum Manis Perlis Sedapnya

yanmie 20

Assalam, baru-baru ni kami ke Perlis untuk hantar adik sambung belajar disana, kami juga ambil peluang yang ada untuk merasai keenakkan Mangga Harum Manis Perlis, setahun sekali baru dapat makan buah ni hahaha, maklumlah sini susah nak jumpa, ada pun kalau ada event agrobazaar ke yang macam tu. Tapi bila masa […]

Buat Passport Untuk Anak

yanmie 3

Assalam, baru-baru ni hakak balik kampung, jadi ambil kesempatan terus untuk buat Passport, bukan apa hakak ni lahir di Sabah, jadi lebih baik dan mudah prosesnya bila hakak buat di Sabah, ini kerana Sabah mempunyai Akta undang-undang sendiri untuk Imigresen. Bukan tak boleh buat di Semenanjung ni, cuma prosesnya agak […]

Subscribe US Now