Resepi Ayam Bakar Sedap Rasa Juicy Dan Lembut

Hi semua assalammualaikum semoga hari ini lebih baik dari hari semalam insyaALLAH, ha ok ni sis nak share Resepi Ayam Bakar Sedap Rasa Juicy Dan Lembut. Resepi ni sis buat dah bertahun-tahun memang resepi sendiri tapi tak tahulah kot-kot ada sama kat mana-mana kan tu maksudnya kebetulan lah tu hahaha.

nampak tak uollss kulit ayam bakar ni perghh menggoda sungguh hahaha, makan seketul tu rasa tak cukup lagi-lagi kalau ratah je fuhh…sedar-sedar dah menjilat jari. kekekeke sungguhlah sedap, kalau tak sedap sis tak share sini hahaha.

Ok resepi ada kat video bawah ni, sis dah uploadkan siap dengan aksi masak lagi uollsss…

Resepi Ayam Bakar Sedap Rasa Juicy Dan Lembut

Ok selamat mencuba 🙂

You Might Also Like

11 Replies to “Resepi Ayam Bakar Sedap Rasa Juicy Dan Lembut”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge