11 Bulan Disembunyikan

Assalammualaikum, ini bukan kes culik ye heheee, ni kesĀ 11 Bulan Disembunyikan, apa yang disembunyikan tu? sembunyikan Laptop anak-anak, kelmarin baru lah saya keluarkan Laptop yang di sembunyikan (sampai lupa sorok kat mana hahaha), gila gigih betul tu sembunyi lama dari anak heheee, ye maklumlah time sekolah memang tak boleh keluarkan laptop ni, sebab diorang jadi lupa diri sebagai seorang pelajar.

haziq

Naik risau jadinya…diorang leka bermain game, bukan tak nak bagi langsung main, diorang boleh aje main di iPad2 tu, tapi yelah tak boleh dua2 gadget tu serentak ada, nanti dedua buat hal sendiri, seorang dengan ipad, seorang dengan laptop, jadi kat rumah ni rasa macam takde budak kecik pulak..takde bising-bising hehehee.

Continue reading “11 Bulan Disembunyikan”