Temukan Mereka

Assalammualaikum, lari sekejap balik kampung untuk ambik anak-anak. 2 minggu juga diorang habiskan cuti sekolah ni di kampung. Kelmarin diorang dah merayu-rayu minta Ibu Ayah ambik diorang sebab dah cukup 2 minggu kata diorang hahaha.

image

Sebenarnya alasan je tu sebab dah takde geng, sepupu yang balik sama pun dah balik rumah tok diorang. Jadi tinggal lah anak-anak tu berdua, bosan kot tu pasal minta ibu ayah datang ambik.

Continue reading “Temukan Mereka”