Sepetang Di 1 Utama

Salam, semalam saya, anak-anak dan adik┬áSepetang Di 1 Utama, pergi pun bukan sesaje, ada tujuan yang BEST, nanti saya cerita heee~, tapi gambar tak banyak yang saya dapat snap sebabnya mood malas nak keluarkan kamera dalam beg, kikikiki boleh pulak gitu kan, dah pikul berat-berat lepas tu tak guna -..-“

1utama

Sesampai je terus masuk ke dalam Aeon Jusco 1Utama, anak-anak rambang mata nengok pelbagai jenis roti kat dalam tu, so layankan je diorang nak makan roti tu, serius licin pulak diorang makan, lapar sangat agaknya pedahal sebelum tu dah makan nasi kat rumah heeee~

Continue reading “Sepetang Di 1 Utama”