Rajin betul Plagiat Komen

Salam semua, semalam buka blog memang terkejut, kenapalah banyak sangat komen yang diplagiat, memang rajin betul Robot Spam nie plagiat komen, memang ada aktifkan Akismet tapi banyak jugak yang terlepas, dah lah semalam memang tak online siang hari, pagi nie proses membuang komen plagiat pulak…adoii penat ok! bukannya sikit 🙁

Gambar atas tu spam komen yang berjaya Akismet sekat, tapi yang tak berjaya akismet tapis tu ada je masuk dalam komen entry, Adoii pening kepala, tak tahulah nak sekat macam mana lagi, so pagi nie proses membuang komen-komen plagiat yang terlepas..huhu, dah tu pandai pulak plagiat komen kat entry yang baru-baru..*so haruslah buang komen-komen plagiat tersebut, kalau kat entry lama-lama Yan biar je..eehehe*

Continue reading “Rajin betul Plagiat Komen”