Aksi panas adik beradik

Salam semua, alahai baru tau pasal berita nie, semalam sibuk sangat-sangat, berita laporan dari akhbar metro semalam pasal rakaman aksi seks 2 adik beradik yang dipercayai di rakam di sebuah hotel menggunakan telefon bimbit, sanga-sangat memalukan!, risau pulak semakin parah keruntuhan moral masyarakat negara ini.

aksi panas 2 adik beradik

Minta seluruh ahli keluarga kita di jauhkan dari perkara-perkara sebegini, siapa yang patut dipersalahkan bila berlakunya perkara ini?, tambahan pulak usia pasangan tersebut masih terlalu muda yang mana budak lelaki tersebut dipercayai berusia antara 11 dan 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 dan 14 tahun.

Nota Yanmie : Sedangkan kanak-kanak boleh beraksi macam tu, orang dewasa apatah lagi 🙁

Aksi panas budak tengah tidur

Salam semua, wah korang kalau tajuk-tajuk panas macam nie laju aje ye nak kliknya…hahaa, memang betul okeh tajuk entry nie, ada budak sedang tidur…aksi lain dari yang lain, ehehe boleh gitu??

aksi budak sedang tidurhahaa..kan tak tipu memang ada budak sedang tidur tu 😛

Sebenarnya gambar nie ambil semalam rasanya, kesian haziq ngigau pi tido kat tepi sofa tu, sib baiklah tak jatuh, tapi tergelak jugak tengok aksi haziq tido tu…hahhaa

Jangan ada yang marah ye sebab tajuk entry bukan main panas lagi, alih-alih jumpa budak kecik kat atas tu..hahaa bikin panas je ibu haziq nie 🙂

Nota Yanmie : yeay server dah up balik 😛