Nur Kasih The Movie

Salam semua, yeehhaa tak lama lagi Nur Kasih The Movie nak masuk panggung, sure pecah panggung nanti. semestinya ramai yang tidak akan ketinggalan untuk menonton Nur Kasih The Movie ini, dimana kesinambungan kepada Drama Nur Kasih yang dahulunya pernah mencetuskan fenomena, melekat uuu kat TV3..haha sehingga menjadi bab wajib perbualan Yan dengan rakan kat YM.

Adik Mia Sarah Nasuha pun ada turut sama berlokon, murah sungguh rezeki adik mia sara nie, rasanya adik mia nie memang ada peluang cerah di dalam bidang ini. dah tu comel sangat, sedap sangatlah mata nie memandang, memang rindukan sangat lakonan manjanye…cepat-cepatlah Nur Kasih The Movie di tayangkan di pawagam boleh Yan usung ke tiga-tiga hero Yan nie masuk ke panggung…yyeeehhhaaa~~~

Continue reading “Nur Kasih The Movie”

Mia Sara Nasuha – Amani di Adamaya TV3

Salam semua, seperti yang semua maklum sekarang nie siri Slot Akasia di TV3 yang bertajuk Adamaya menjadi bualan orang ramai tak kira di tempat kerja, tempat menunggu bas, kedai mamak, dimana-mana sahaja semua orang bercerita pasal Drama Adamaya nie. Aku jugak tidak ketinggalan menonton Drama Adamaya ini, jalan cerita yang sangat mudah difahami, pelakon pun memang hensem dan cantik. Yang bestnya si cilik Amani pandai sungguh menjiwai watak.

Amani atau nama sebenarnya Mia Sarah Nasuha adalah model kanak-kanak yang selalu muncul di kaca TV sejak dia kecil lagi. Mia pernah menjadi model iklan tv untuk Bank Islam, Celcom, Sustagen, Nokia, TM, Softlan, Astro Beyond. Dan Sekarang drama Adamaya ini adalah drama pertama bagi dirinya.

Continue reading “Mia Sara Nasuha – Amani di Adamaya TV3”