Anak-anak Demam Chicken Pox

Salam, alahai sedihnya rasa hati bila anak-anak silih ganti ber”demam-an” (ada ke ayat gitu ye? hahaa), hari tu Haziq dah kena Chicken Pox ni, lepas tu Irfan Demam Campak, Ahad lepas Aiman Demam Chicken Pox, kelmarin baby Irfan, ni pulak giliran Haziq lagi…erm…bersilih ganti, sedih tengok anak-anak tak sihat ni, makan minum terbantut, sekolah dah sah-sah tak boleh nak pergi.

chicken pox

Bulan lepas Demam Campak, ni kena chicken pox pulak, sian dia 🙁

Aiman dah nak seminggu chicken pox nya, dah cuba kuarantin dia sebelum ni, tapi tak berjaya, nak buat macam mana dah tak boleh nak halang, dia nak juga menepek kat bawah ni, tak nak duk kat atas, Baby Irfan pulak takkan nak biar kat atas kan? saya buat apa? dah tentulah sibuk dengan urusan kerja-kerja rumah, makan minum anak semua, kalau saya pun menempek diatas, siapa nak uruskan kerja-kerja rumah?, sudahnya redha aje ler…

Continue reading “Anak-anak Demam Chicken Pox”