Takut kena marah ye

Salam semua, aduhaii tak habis-habis lagi kes anak kecil merajuk nie, tengok gambar bawah tu, cuba teka siapa yang tengah menyorok di balik langsir tu, sampai nak selubung dengan kain langsir tu, uhuk tak boleh nak tegur sikit, mulalah nak merajuk, hiks…tahap manjanya pun bukan main lagi, aiyooo…

anak merajuk

Alahai asalnya pasal dia tertumpahkan air je, time tu Yan mandi so tak nampak kejadian tersebut, akibat takut kena marah kot terus menyorok kat situ sambil nangis, macamlah tak nampak kaki dia tu…hahhaa layankan je, alololo bucuk ibu, takkanlah ibu nak marah-marah pulak pasal benda kecik nie, amik kain dan lap air yang tumpah tu dah beres, lainlah kalau buat salah besar memang harus kena tegur…so takyah nak menangis macam tu, jenuh pulak ibu nak pujuk…hahaha

Nota Yanmie : cuba teka tu Aiman ke Haziq 🙂

anak kecil merajuk – jom pujuk!

Salam semua, moga hari nie lebih baik dari hari-hari semalam ye, ok nie nak cerita pasal anak teruna yang kecil nie, semalam bukan main lagi dia merajuk, tarik muka seposen, jenuh jugak nak pujuk…hhuhuhu, sejak akhir-akhir nie sangat sentimentallah pulak si haziq nie, sikit-sikit nak merajuk…haishhh!!! nak dapat adik ke apa nie…ehehehe *jangan caya, gosip je*

haziq merajuk

Alkisahnya begini, dia iaitu Haziq tertumpahkan air milo kat carpet, tapi dia tak bagitahu pun, dia sanyap je, bila Yan perasan then tanya siapa yang buat, di terus lari baring kat sofa sambil tarik muka seposen…huhuhu tak pernah-pernah buat perangai macam nie, apakah maksudnya merajuk macam nie?? hahaha :))

Continue reading “anak kecil merajuk – jom pujuk!”