Rokok mengandungi sel darah babi

Salam semua, Seperti yang kita tahu merokok boleh membahayakan kesihatan dan baru-baru ini pula kita dikejutkan dengan berita tentang Rokok yang mengandungi Sel Darah Babi, eee…ngeri je bunyinye kan? tak payah lah nak cari rokok jenis jenama apa yang mengandungi sel darah babi tu, asalkan namanya rokok bawa-bawa lah behenti..huhuhu*nasihat je, tak nak dengar sudah* my en.hubby pun Yan tak nampak lagi hisap rokok.

Gambar sumber dariĀ Kosmo.com.my

Susah-susah kalau nak sangat jugak merokok tu hisap jelah rokok daun ke (murah), ataupun rokok elektronik, tapi mahal sikit lah..hehee…boleh baca entry yang Yan penah tulis dulu pasal rokok elektronik nie kat SINI. Tapi lagi bagus kalau berhenti je terus dari merokok, yelah merokok kan membahayakan kesihatan. Sayangi diri anda dan orang disekeliling anda.

Continue reading “Rokok mengandungi sel darah babi”