Bayi 6 Bulan Batuk Dan Selsema

Salam, Bayi 6 Bulan Batuk Dan Selsema, itulah yang terjadi kat Baby Irfan sekarang ni, adakah sebab faktor cuaca? sekarang ni pun dah tak bawa Baby Irfan keluar, duk berkurung je dalam rumah, pintu dan tingkap pun tutup, maklumlah kualiti udara sekarang ni sangatlah tidak sihat.

baby nose cleaner

Sepatutnya kena bawa Baby Irfan ke Klinik untuk Checkup 6 bulan, tapi kami tangguhkan dahulu. biar betul-betul keadaan kualiti udara diluar terjamin baik barulah bawa gi jumpa doktor, lagi pulak Baby Irfan tak batuk kuat, cuma sekali sekala aje, selsema pun biasa-biasa je tapi tulah tak senang duduk dibuatnya sebab ada masa-masanya hingus tu macam mengganggu.

Continue reading “Bayi 6 Bulan Batuk Dan Selsema”