Resepi Telur Bungkus

Salam, baru ni buat menu Telur Bungkus, kali ke 2 buat, kali pertama buat tak ingat resepi hehee, kali ni buat ikut suka, resepi sendiri, guna benda apa yang ada dalam peti, alhamdulillah abis licin tanpa saya sendiri dapat merasainya wahahahhaaa, suka sangat! sebab hero-hero suka.

resepi telur bungkus

Asyik buat telur dadar, telur goreng, telur rebus je kan??, haahhh kalau rajin boleh cuba buat Resepi Telur Bungkus ni, ehemm nak share resepi coz rasa Telur bungkus ni sedap, hero-hero lah yang cakap gitu hehee, anak-anak cakap memang tak tipu tau!, suami sengih aje kikiki (suami cakap, saya pantang dipuji, nantikan seminggu berderet saya buat menu tu hahaha). ok jom tengok bahan-bahannya~

Continue reading “Resepi Telur Bungkus”