Belajar memandu punya pasal

Salam semua, Yan online dari rumah tercenta di Klang, semalam balik bersama 3 hero tercinta, kebetulan takde kelas belajar memandu untuk 2-3 hari nie, so kami ambil kesempatan untuk balik Klang. Insyallah Isnin nie balik semula ke Jengka dan selasa macam biasa ada kelas  belajar memandu.

Ok nak dijadikan cerita, semalam balik dari kelas belajar memandu memang Yan lah yang drive sampai balik rumah, kebiasaannya anak-anak bermain basikal kat halaman rumah, pelik jugak waktu sampai tu sunyi je halaman rumah, MIL tercenta cuma bagi isyarat yang anak-anak tengah tido.

tup2 bila sampai depan pintu terkejut uuu tengok myhero-hero nie, ingatkan pengsan ke apa..nebes pun ada…hahaha mana taknya tengok aje gambar atas tu ­čÖé

Continue reading “Belajar memandu punya pasal”