Beli Basikal Guna Duit Raya

yanmie 12

Assalam, makpak dah start kira duit raya anak-anak ke tu? mesti dapat banyak kan? hahaha jangan guna pula, kesian kat anak-anak penat cari duit raya muehehee. Ramai mak pak yang simpan duit anak di Tabung Haji ataupun bank kan?, untuk kami kali ni bagi can lah kat anak-anak merasa sendiri […]

Bila haziq memakai helmet

yanmie 60

Salam semua, baru nie Yan curi-curi tangkap gambar anak tengah bermain basikal kat halaman rumah, duk intai-intai apa yang diorang buat kat laman rumah, yan Yan perasan si kecik (Haziq) cuba memakai helmet ayahnya, tapi tak reti, haziq minta tolong si abang (Aiman) untuk pakaikan, memang kelakar tengok haziq pakai […]

Subscribe US Now