Shopping Borong Di GM Klang

Salam, nama GM Klang tidak asing lagi dikalangan peniaga, syurga barangan borong ada disini, macam-macam jenis barang yang dijual, saya suka sebenanrya Shopping Borong Di GM Klang ini untuk kegunaan sendiri, nak berniaga tu takde skill lagi hehee. layan~

gm klang

Jarak GM Klang ni dengan rumah lebih kurang 5 minit je, dekat sangat!, tapi serius saya jarang kesini, sampai je kesini bila saya berjaya bodek en.suami hahahahaa, mana tidaknya kat sini boleh rambang mata jadinya, dah masuk sini jangan haraplah nak lepak sejam je, mau berjam-jam duk dalam ni, semua benda pun nak beli -..-“

Continue reading “Shopping Borong Di GM Klang”