Beli Mesin Jahit – Nak Menjahit Pulak

Salam, dalam sarat-sarat macam ni ada juga keinginan nak menjahit heheee, so hujung minggu lepas kami balik ke kampung dan ambil kesempatan yang ada untuk pergi membeli Mesin Jahit bersama pakar tukang jahit iaitu Mak Mertua tercinta hihihi. Ada yang duk tanya, larat lagi ke nak main jahit-jahit ni??, buat masa ni biar en.hubby jadi tukang jahit..ehh?? heheee

kedai mesin jahit

Sebenarnya sebelum ni saya memang dah ada mesin jahit tapi yang jenis lama tu tapi yang elektriklah (Mak mertua bagi), tapi dah rosak pun, barang-barang kat mesin tu dah tak lengkap, kalau repair pun banyak makan duit, so makanya beli yang baru.

Continue reading “Beli Mesin Jahit – Nak Menjahit Pulak”