Resepi Nasi Jagung Hujan Panas Beras Jasmine Basmathi King

Salam, ingat tak entry saya sebelum ini yang bertajuk “Suka Dengan Beras Jasmine Basmathi King?”, hihihi ok sebenarnya saya masak┬áNasi Jagung Hujan Panas Beras Jasmine Basmathi King untuk jamuan raya. 3 malam berturut-turut rumah kami kena serbu, so apa lagi memang sibuk bebenarlah raya ni.

nasi jagung hujan panas

Nak masak Nasi Jagung Hujan Panas ni tak ada lah susah mana pun, senang je, yang penting pemilihan beras tu kenalah sesuai, masak guna beras Basmati barulah sedap, lagi guna beras super panjang Beras Jasmine Basmathi King ni, memang sedap tau!, aroma dari beras tu sendiri dah membangkitkan selera.

Continue reading “Resepi Nasi Jagung Hujan Panas Beras Jasmine Basmathi King”

Suka Dengan Beras Jasmine Basmathi King

Salam, Suka Dengan Beras Jasmine Basmati King ni, hari ni dah 5 hari kita menyambut hari raya aidilfitri kan?, so makcik pakcik adik beradik yang lain nak datang beraya, pastinya acara masak memasak menjadi kemestian bila dah berkumpul ramai macam ni, ada pulak stok Beras Jasmine Basmathi King ni memang cun sangatlah, orang kata “ngam timing” hihihi.

beras jasmine basmathi king

So cuba teka nasi apa yang saya masak guna Beras Jasmine Basmathi King ni? saya suka sangat dengan beras ni, pertama kali saya beli 10kg, saya beri pada mertua 5kg, saja buat makan-makan di kampung sana time kami balik kampung bulan 4 hari tu kalau tak silap.

Continue reading “Suka Dengan Beras Jasmine Basmathi King”