Bila haziq memakai helmet

Salam semua, baru nie Yan curi-curi tangkap gambar anak tengah bermain basikal kat halaman rumah, duk intai-intai apa yang diorang buat kat laman rumah, yan Yan perasan si kecik (Haziq) cuba memakai helmet ayahnya, tapi tak reti, haziq minta tolong si abang (Aiman) untuk pakaikan, memang kelakar tengok haziq pakai ¬†helmet, beria-ia suruh abang dia pakaian, layan ye…ehehe

helmetMasa Yan tengok haziq nak naik atas basikal nie, duk fikir janganlah haziq tumbang dengan helmetnya, maklumlah helmet tu kan agak berat sedikit..ehehe memang tergelak Yan tengok, tapi Yan curi-curi pandang je diorang nie sebabnya nanti macam tak best pulak amik gambar, sekali sekala amik candid picture ok jugak…nnggee~~

Continue reading “Bila haziq memakai helmet”