Harga Ikan Patin RM13K Pelanggan Restoran Tergamam

Salam semua, fuh terkejut baca pasal harga ikan patin 13k yang dikenakan oleh sebuah restoran di Temerloh Pahang kepada sekumpulan 50 pelanggan yang makan menu tengahari hidangan masakan kampung dan  termasuklah menu ikan patin di sebuah restoran di Temerloh.

ikan patin

Kalau dah 50 orang 13K bermakna satu kepala RM260, mak aiiii!!! bukan pelanggan tu je tergamam, yang menaip nie pun nak terjojol bijik mata…heeee, mahal okeh! kalau┬ámakan kat hotel 5bintang pun rasanya tak semahal macam restoran tu kot, paling mahal pun buffet 1 kepala lingkungan 100-150, tu pun makan banyak hidangan.

Continue reading “Harga Ikan Patin RM13K Pelanggan Restoran Tergamam”