Kuih Bingka Ubi

Salam, macam biasa ada je makanan yang teringin nak dimakan, salah satunya iaitu Kuih Bingka Ubi, yang ni pun jenuh juga suami nak cari, 1 pasar ramadan klang dia cari tapi tak jumpa wuwuwuwu~

kuih bingka ubi

Dan syukur alhamdulillah akhirnya dapat juga merasa Kuih Bingka Ubi ni, tu pun cari kat Shah Alam, giler jauh suami pi cari, suami kata kat pasar ramadan Stadium Shah Alam tu ada 1 gerai aje yang jual Kuih Bingka Ubi ni, tu pun nasib-nasib ada banyak tu, alhamdulillah rezeki kan.

Continue reading “Kuih Bingka Ubi”