Blog Suspended – Review bulan january

Salam semua, semalam dalam pukul 11.55 malam blog ini dah tak dapat di akses, mujurlah tinggal 5 minit je nak bertukar bulan baru, kalau tidak memang tersadailah blog nie sebab kehabisan bandwidth, dulu upgrade ke premium hosting nie ingatkan bandwidth dah cukup, malah sangkaan merosot, mana tidaknya hotlinking berleluasa sana sini, kang ku buh gambar pencurik kat gambar tu nanti kang..takut tak?? hahaha

suspen

Ini jugak di akibatkan pengunjung blog ini semakin bertambah so sebab itulah jugak pasal bandwidth tidak dapat di atasi, sebelum ini cukup-cukup bulan je dah merah bandwidth nie, tanda amaran setiap hujung bulan mesti dapat punya yang mengatakan bandwidth nyawa-nyawa ikan. Malas nak upgrade sebab rasa macam tak mampu dah…hahaha

Continue reading “Blog Suspended – Review bulan january”