Di mana abang posmen?

Salam semua, ye betul tengah mencari abang posmen tak datang-datang rasanya dah dekat 2 minggu nie menanti, ntah mana pulak perginya abang posmen nie, hati meronta-ronta nak jumpa, aisehhh….ke abang posmen nie dah curang? telefon ofis pun tak angkat, no handphone tak tau..ehehe.

poslaju

Ahaks…korang jangan tertipu ye, tu abang posmen poslaju ler..huhuhu sebenarnya sakit jiwa jugak nie, hari tu call kata nak datang amik barang, tunggu punya tunggu, call punya call sampai tumbuh janggut sudahnya dagu nie…ehehe, call pulak tu tak angkat…wehhhh poslaju klang bercuti ke 2 minggu nie ye??? konfius!!! ke diorang silentkan phone?? sebab malas nak buat keje?? opss!!! *think positif…ehehe*

Continue reading “Di mana abang posmen?”