Aiman punya crabby patty’s

Salam semua, baru-baru nie aiman minta untuk di buatkan crabby patty’s macam dalam kartun Spongebob Squarepants tu, alahai manalah nak reti buat…hahaa kalau buat burger boleh ler, eh tapi lebih kurang sama ajekan cuma nama je lain. So layankan selera dia, kebetulan ada patties ayam dan roti bun. buatlah untuk dia…hahaha meh tengok crabby patty Ibu Aiman…eekekeke, tak buh macam-macam sebab takut aiman tak makan 😛

crabby patty's

Sangat simple okeh, takde letak pun segala daun salad kat patties tu, buat simple je. itu pun sebab takut aiman tak makan, last-last dia selak roti tu tengok takde apa pun kat dalamnya kecuali patties tu…hahaha apa lagi komplen ler dia 😛

Continue reading “Aiman punya crabby patty’s”