Sepetang di Putrajaya

Salam, baru-baru ni kami ke Putrajaya rumah Abang Ipar, sesambil tu bawa Mak dan Adik lepak-lepak dan pusing-pusing kat Putrajaya, last Mak pernah sampai sini tahun 2006 kalau tak silap, adik pulak ini pertama kali dia sampai ke Tanah Semanjung hihihi.

putrajaya2

Nak masuk kedalam Masjid Putra.

Layan gambar aje ler, kadang-kadang lagi bagus tengok gambar dari menulis panjang, dari gambar pun kita dah tahu penceritaan dan penyampaian pada gambar tersebut kann??

Continue reading “Sepetang di Putrajaya”