Dah Besar Rupanya Alang Irfan

Salam, wah-wah sejak dah jadi abang-abang ni kemain dia punya bergaya, abanglah sangat hahahhaha. kejapnya masa berlalu, dah besar sangat anak ibu ni, akal pun panjang, cakap memang lancar, takde pelat-pelat pun, sebut perkataan sebiji-sebiji, kagum kejap hahahha, banding dengan abang-abangnya umur 4 tahun gitu kot baru boleh cakap dengan betul.

yanmieonline

Cepatnya masa berlalu, dah nak masuk 3 tahun

Sekarang ni nak berjalan kemana-mana dia pilih sendiri baju apa nak pakai adoiiii,¬†asiklah pakai baju yang sama je, nak melaram baju sama warna dengan dia macam dulu-dulu pun dah susah -..-“

Continue reading “Dah Besar Rupanya Alang Irfan”

Shopping Borong Di GM Klang

Salam, nama GM Klang tidak asing lagi dikalangan peniaga, syurga barangan borong ada disini, macam-macam jenis barang yang dijual, saya suka sebenanrya Shopping Borong Di GM Klang ini untuk kegunaan sendiri, nak berniaga tu takde skill lagi hehee. layan~

gm klang

Jarak GM Klang ni dengan rumah lebih kurang 5 minit je, dekat sangat!, tapi serius saya jarang kesini, sampai je kesini bila saya berjaya bodek en.suami hahahahaa, mana tidaknya kat sini boleh rambang mata jadinya, dah masuk sini jangan haraplah nak lepak sejam je, mau berjam-jam duk dalam ni, semua benda pun nak beli -..-“

Continue reading “Shopping Borong Di GM Klang”