Hadiah apa ya untuk Mak??

Salam semua, nak tanya korang, agak-agaknya lah kan hadiah apa ye nak bagi kat mak, besday mak 15 November nanti, tak lama je lagi. Tapikan rasa-rasanya nak bagi hadiah telekung dan bunga Ros Merah kot kat mak, ok jugak kan??

kad besday

Telekung tu nanti mak boleh pakai hari-hari, tiap kali mak sarung dan pakai telekung tu mesti sejuk je hati mak sebab anaknya yang hadiahkan pakaian yang cantik, bersih dan suci untuk menghadap Allah Ta’ala dan bunga Ros merah tu tanda kasih sayang untuk mak.

Continue reading “Hadiah apa ya untuk Mak??”