Happy 3 Months Baby Irfan

Salam, macam tak percaya pulak hari ni dah 21.3.2013 genap usia ┬áBaby Irfan 3 bulan, rasa macam baru semalam perut Ibu ni kena belah kikiki, cepatnya masa berlalu, semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh, amin…

irfan

Lebih kurang 2 minggu lagi nak bawa Baby Irfan pergi Klinik, berapalah agaknya berat dia naik ye?  last berat Baby Irfan bulan lepas 6.8kg (2 bulan), sebenarnya time timbang baby nilah time paling ditunggu-tunggu oleh semua ibu, nak tengok penambahan berat bayi. Kat rumah ni ada 2 penimbang tapi dua-dua tak boleh guna, coz timbang tu tak sesuai dengan dia, kena guna penimbang baby tu. Tak sabarnya nak tahu berat Baby Irfan 3 bulan ni.

Continue reading “Happy 3 Months Baby Irfan”