iPhone 4S Malaysia – Pakej iPhone 4S Celcom, Digi, Maxis

Salam, baru tengok berita tv3 tadi, ada lintas lansung tentang iPhone 4S Malaysia Di Lancarkan Bersama Maxis tepat pada pukul 12 malam ini, punyalah ramai yang beratur fuhhhh, tak sanggup rasanya nak beratur panjang macam tu, biarlah bagi diorang pakai dulu *hehe konon macam nak beli je*

iphone 4s

Besok 16 Disember 2011 secara rasminya iPhone 4S dijual di Malaysia, Untunglah siapa yang dapat merasa guna iPhone 4s dulu, saya tunggu jelah orang bagi hadiah, kot-kot boleh dijadikan gadget impian kan *berharap* hihihi, sebab nak beli tu memang lah tak mampu -..-“

Continue reading “iPhone 4S Malaysia – Pakej iPhone 4S Celcom, Digi, Maxis”

Apple iPhone 4S

Salam, pagi-pagi buta lagi saya capai ipad2 sebab nak google pasal iPhone 5 nak tahu spesifikasi dan rupa iPhone 5, tapi kecundang sangat sebab rupanya Apple melancarkan Apple iPhone 4S Dan Bukannya iPhone 5 , hem takpelah adalah tu nanti Apple keluarkan iPhone 5. Jom kita tengok apa yang menariknya dengan iPhone 4S nie.

iphone 4s

Antara ciri-ciri baru iPhone 4S adalah : Continue reading “Apple iPhone 4S”