Isteri Mengandung, Suami Yang Mengidam

Salam, setiap kali mengandung, mesti suami yang agak terlebih makan asam jeruk ni hihihi, kalau saya dulu masa mengandungkan Aiman dan Haziq adalah juga makan asam tu, teringin orang kata.

jeruk

Rm10++, mahal tapi sedap tang pencicah tu hiks!

Tapi time mengandungkan anak ke 3 ni suka yang manis-manis, naik risau pulak tengok berat badan ni, haishhhh, yang masam ada juga lah kalanya nak makan, tapi sekadar nak rasa, tu pun tak boleh nak masam sangat, memang tak boleh masuk, tapi suami kali ni saya mengandungkan anak ke 3 ni, kemain dia yang terlebih suka makan asam jeruk, lalu atau nampak je asam jeruk ke atau apa-apa jenis asam mesti dia telan air liur hahahhahaa, kalau saya yang tengah mengandung ni 😀

Continue reading “Isteri Mengandung, Suami Yang Mengidam”