semalam tak update sebabnya? meh baca

Salam semua, wah semalam Yan takde update blog lah. Ya Rabbi kalau nak tau semalam memang bizi giler seharian tak duduk kat rumah, pegi ke KLIA amik Mak dan Ayah mertua tercinta balik dari mengerjakan ibadah umrah. Syukur alhamdulillah diorang selamat sampai dan dapat mengerjakan ibadah umrah..Amin, dulu dah pernah pergi naik haji, kali nie diorang buat umrah pulak, Ya Allah bilalah giliran Yan pulak dengan En.hubby…Insyallah ada rezeki ingin sekali berpijak di bumi Mekah, Madinah, Jeddah….dan banyak lagi…

Keluarga Pak Teh dari Kedah pun ada datang sekali, diorang semua lepak rumah Yan, so memanglah bizi takde masa nak ngadap lappy, nak-nak pulak hari nie nak pergi bawa diorang semua jalan-jalan cari makan, nasib baik pagi nie lepas subuh Yan cepat-cepat capai Lappy sebelum sediakan sarapan..see sempat lagi tu…hahhaa

Continue reading “semalam tak update sebabnya? meh baca”