Header Comel Sentuhan Dari Kak @emilayusof

Salam, yeayy rasanya tak terkira berapa kali saya tukar header, saya ni jenis tak puas hati orangnya, mata ni asik nak tengok benda cantik-cantik je agar tak jemu nak menatap blog ini, kecantikan dan kekemasan blog penting bagi saya, cantik maksud saya sesuatu yang boleh buat saya stay lama kat blog, kalau saya sendiri suka sudah tentu pembaca blog ini pun suka, betul tak? hehee

header

Saya cuma gambarkan dalam header tu, ada saya, iPad2, DSLR dan galeri gambar dan hasilnya seperti diatas, comelkan? heeee 😀

So kemarin mesej Kak EmilaYusof, minta beliau designkan untuk saya 1 header doodle, ye saya tau sekarang ni doodle menjadi kegilaan ramai disamping hasil seni yang Kak Emi tampilkan diblog beliau membuatkan saya suka sangat, lebih-lebih lagi dapat kalendar 2012 yang comel-comel belaka dari beliau.

Continue reading “Header Comel Sentuhan Dari Kak @emilayusof”