Berkaki Ayam Di Airport

Salam, baru-baru ni kami balik kampung, naik flight dari LCCT, ada cerita lucu masa nak masuk ke balai berlepas, ingatkan sensor tak berbunyi, sebab saya tak pakai pun tali pinggang besi ke or apa-apa aksesori yang bermotifkan besi. Handbag dan handphone macam biasa letak dalam bakul laluan scanner. So dengan confidentnya lalu kat bahagian pintu sensor Imigresen tu, sekali tit..tit..tit…sensor bunyi hahaha

yanmie selfie

Punyalah bergaya sekali berkaki ayam jap hahahaa

Tercari-cari juga, apakah yang membuatkan sensor tersebut berbunyi, nak kata tali pinggang suami tak mungkin sebab suami dah buka siap2 tali pinggangnya, sekali cek-cek sensor bunyi bila saya yang lalu.

Continue reading “Berkaki Ayam Di Airport”

Salah pakai kasut…huhuhu..

Korang pernah tak pakai kasut terbalik
hem..maksudnya silap pakai kasut..*kasut berlainan arrr*
nie ha..nk di jadikan cerita…kikiki..
baru nie gi kuar mkn mlm kt kedai ngan en.hubby and my kids lah..
waktu tu hujan renyai2…
so kira nk cepatlah kan masuk dlm kedai tu *takut demam plak kena hujan*
Pastukan korang nak tau tak??
hahahaha….*gelak dulu*…
sedang elok kuar dr keta *masa ni en.hubby dh kunci keta dh*
jalan elok berlenggang nie…dh masuk dlm kedai mkn
tetiba rasa kaki sebelah cam kena bungkus jer…hahaha
sbbnya….
hahahhaha….*hadoiiii….malu giler okey!*
…….
..
.
Adakah patut leh tersalah pakai kasut???
tulah kan padahnya klu dlm keta nie ada bnyk kasut…hahaha
*mmg padan muka aku*
apa lagik bila dh sedar tersalah pakai kasut
Yan dgn suara slow2 gitu…hehehe…minta kunci keta kt en.hubby
jenuh nk cover kaki…kikikiki *laju je lari2 anak gi tukar kasut kt dlm keta*
hahaha…festime dlm hidup gini…rasa muka tebal sgt…
dek jd bahan pandangan pekerja kedai tu…huhuhu
mmg besar ok kemaluan time nie…hahahaha *muka buat bodoh jerk*
konon2 xde pape yg memalukan…hahaha
So moral of the storynya
jangan duk letak kasut lebih drpd 1 pasang kt dlm keta…haha
klu nk letak gak better letak kt bonet ke..
klu tak kang jadik cam Yan nie ha..hahaha…
Sabar jelah…huhuhu