Kek Tiramisu Comel

Salam, sebenarnya risau betul dengan keadaan diri ni, bukan apa takut kena penyakit Kencing Manis pulak, alahaiii mintalah dijauhkan, mana tidaknya tekak asyik teringin yang manis-manis je, Asam-asam dan makanan masin memang tolak tepi, so dah suka yang manis, layan Kek Tiramisu hihihi.

Kek Tiramisu

Kek Tiramisu paling sedap kat SINI 😀

Tiramisu Block, tak besar sangat pun, oklah cukup untuk kami makan, saje tak nak ambil yang besar sebab takut nanti takde yang nak perabis kek tiramisu ni, sebab makan memang cepat muak, makan untuk sikit-sikit tu oklah, banyak-banyak kang kencing manis pulak, risau sob..sob..

Continue reading “Kek Tiramisu Comel”