Kereta Mainan Token

Salam, semalam saya bawa anak-anak shopping kat Jusco Bukit Tinggi, kami bertiga je sebab suami kerja, tu pun aiman masih dengan baju tadikanya, tujuannya shopping…hehehe, macam biasalah kalau pergi tempat macam ni memang susah nak elak dari lalu kat tempat┬áKereta Mainan Token tu, asal lalu je mesti nak menyinggah, sepanjang-panjang jalan kalau ada kereta mainan tu memang harus lagi wajib singgah -..-“

kereta mainan

Oh yea kalau singgah tu bukan takat nak duduk je, haruslah budak-budak tu minta duit untuk ditukar kan dari mesin token tu, saje buat alasan kata takde duit kecik, membazir je rasanya, dah tu bukan nak main sekali je, 2-3 kali okeh, nasib baik diorang boleh terima alasan kata takde duit kecik hikhik.

Continue reading “Kereta Mainan Token”