Khasiat Rozel (Roselle)

Salam, pokok bunga rozel ini saya snap masa balik kampung en.hubby hari tu kat Jengka, Pahang. Ini pun secara kebetulan saje,Pokok bunga rozel @ Roselle, banyak tau Khasiat Rozel (Roselle), selain tu orang kata buat Jus pun boleh, diorang kata memang sedap tapi saya tak pernah minum jus rozel, rasa macam mana ye?, oh yea kalau nak belajar buat Jus Rozel boleh terjah entry nie Cara Buat Jus Rozel.

pokok bunga rozel

Sebelum nie pernah tengok kat TV je rupa bunga rozel nie, macam susah pulak nak jumpa pokok rozel nie, eh ke saya je yang tak pernah jumpa, hehehe, nampak pokok bunga rozel nie melalui view bilik kami di kampung, nampak dari jauh, dalah hati “rozel kot tu” HAHAHA, apa lagi time aksi¬†Kait Buah Rambutan¬†hari tu saya snap sekali lah pokok bunga rozel nie, giler jakun hahaaa.

Continue reading “Khasiat Rozel (Roselle)”