Bariani Ori Di Bariani Kinrara Kafe

Salam, baru-baru ini saya dan family pergi ke Majlis perasmian kedai Bariani Kinrara Kafe, terima kasih kepada Kak Sumijelly yang sudi menjemput kami, kebetulan masa tu kami ada urusan di Puchong dan Putrajaya, so mai singgah sini dulu hihihi. Briyani cafe kinrara ini terletak di Bandar Kinrara 5, Puchong, nak cari pun senang sangat.

kedai briyani ori

Memang meriah menu yang terdapat di┬áBariani Kinrara Kafe ni, sedap-sedap pulak tu, tang nasi dia je memang dah sedap sangat, tu belum makan lauk-lauk lagi, tapi hari tu tak boleh makan banyak, maklumlah belum habis pantang kehkehkeh tapi kaki panjang je nak kesana kemari, gini ler kalau berpantang kat “Bandar” -..-“

Continue reading “Bariani Ori Di Bariani Kinrara Kafe”