Pertama Kali Buat Yong Tau Foo

Salam, hiks macam tak percaya pulak Pertama Kali Buat Yong Tau Foo, hihihi. tak susah mana sebenarnya nak buat Yong Tau Foo ni, ingatkan susah sangat nak buat, rupanya senang sangat je pun, kalau lah tau selama ni kan *maklumlah tak pernah google pun*, jom layannn Yong Tau Foo versi saya ^____^

yong tau foo

Gambar atas tu lepas celur bahan-bahan untuk Yong Tau Foo, masih berasap lagi tu hihihi, ni kalau en.hubby tau saya buat Yong Tau Foo ni mesti dia tak caya, hahaahhaa, tunggu dia balik nanti boleh buat untuk dia pulak.

Continue reading “Pertama Kali Buat Yong Tau Foo”