Ost Sejuta Cinta Marshanda TV3

Salam semua, fuh sekarang nie Yan dah ketagih tengok sinetron Sejuta Cinta Marshanda di TV3, memang best giler, dah ler best giler pulak tu, rugi sapa2 yang duk rumah tu tak layan sinetron nie, wa cakap sama lu, memang best! meleleh air mata tadi nengoknye…hahhaaa lagi-lagi OST Sejuta Cinta Marshanda memang best, tangkap leleh…ehehe đŸ™‚

Sejuta-Cinta-Marshanda

Sinopsis Sejuta Cinta Marshanda klik SINI

Rasanya dah lama tak concentrate menonton sinetron nie, last masa sinetron Alisa dan Cinta Kirana tapi tu pun tengok mula-mula je sebab makin lama makin mengarut, janganlah  sinetron sejuta cinta marshanda nie pun sama macam tu, tapi rasanya tak kot…ehehe *harap*, sebab dah suka sangat tengok sinetron nie, tak pernah miss lagi.

Continue reading “Ost Sejuta Cinta Marshanda TV3”