Aiman kata apa yang penting kerjasama – Wonderpets

Salam semua, nak tahu anak-anak Yan memang obses sangat dengan kartun Wonderpets, boleh kata mulut diorang tu asyik nak nyanyi lagu wonderpets je, tiap-tiap hari pukul 2.30 petang mesti terpacak depan TV nak tengok, Yan kata mana best wonderpets tu, bosan hari-hari tengok, Tapi serius bila Yan layan sekali kartun wonderpets nie bestlah pulak..hahaha kartun yang best! hepi je tengok sebab duk asyik nyanyi je.

WonderPets

tapi serius kartun macam wonderpets nie kalau layan memang tak bosan, kira macam mebantu jugak untuk anak-anak kita berfikir, macam Dora Explorer, Go Diego Go..ehehe, tapi kalau kartun yang jenis fighting2 ke, naruto, hagemaru, shinchan dan yang sewaktu dengannya memang Yan tak suka diorang layan sebab kartun-kartun macam tu banyak menggunakan perkataan yang tak berapa elok.