Hoyeahh Dah Ada Lense 75-300mm Untuk Buah Hati

Salam hiks gedik betul tajuk entry tu kan hikhikhik, ha ye mana tak seronoknye dah ada lense baru untuk Buah Hati saya 75-300mm lak tu kikiki, sebelum ni cuma guna kit lense 18-50mm memang tak puas nak amik gambar, tapi saya sayang dengan kit lense tu, memang terbaik, cuma kepuasan belum cukup hehe.

70-300mm lens minolta

Snap dari handset cap ayam kikiki

Ada rezeki sikit dari berblogging saya laburkan kat hobi saya, beli lense atas tu nggeeee, seronok kemain, yelah mula-mula ingat nak ambik gambar anak-anak je buat apa nak lense besar-besar, ternyata sangkaan saya salah sebab kepuasan tu bukan tahap maksima ekekeke.

Continue reading “Hoyeahh Dah Ada Lense 75-300mm Untuk Buah Hati”