Luka Di Mulut

Salam, haish risau betul kalau anak tak sihat nie kan, bukannya teruk pun, sikit je tapi sebagai seorang ibu memanglah risau lebih-lebih lagi suami takde disisi uhukkk. Hari tu Aiman Luka Di Mulut, lepastu ok sembuh dalam 2-3 hari je, minum air masak banyak-banyak, tapi nie haziq pula Luka Di Mulut nie, dah bagi banyak minum air masak pun tak sembuh-sembuh lagi, macam mana ye nak sembuhkan?, kesian kat dia makan apa pun mulut tak boleh nganga luas-luas, sakit katanya.

luka dimulut

Ni luka kat tepi-tepi mulut tu, bukan ulser yea. macam mana nak cerita ye, ala kalau nganga mulut luas-luas jadi sakit, sudahnya nak makan apa pun tak boleh. faham ke tak ek maksud luka di mulut nie?? errrr….ce tengok gambar atas tu.

Continue reading “Luka Di Mulut”