Mak mertua kata agar aku mudah bersalin nanti, wah! apakah?

Salam semua, wah tajuk entry bukan main gempak lagi tu, hahaha. Sila percaya ayat atas tu adalah statement yang keluar dari mulut Mak Mertua Tercinta 🙂 Apakah dia inginkan cucu lagi?? hehehe

Ok berbalik pada tajuk entry, Mak mertua ada belikan Yan Bunga Kering dari Mekah, katanya nanti dah nak bersalin boleh minum air rebusan bunga kering tu, hem…tapi macam tak lalu pulak, tengok gambar bawah 🙂

See, inilah dia Bunga Kering tersebut, hem rasa macam takleh masuk tekak aje, hahhaa adoii camne nie?? nak telan ke tak ek nanti??

Continue reading “Mak mertua kata agar aku mudah bersalin nanti, wah! apakah?”

semalam tak update sebabnya? meh baca

Salam semua, wah semalam Yan takde update blog lah. Ya Rabbi kalau nak tau semalam memang bizi giler seharian tak duduk kat rumah, pegi ke KLIA amik Mak dan Ayah mertua tercinta balik dari mengerjakan ibadah umrah. Syukur alhamdulillah diorang selamat sampai dan dapat mengerjakan ibadah umrah..Amin, dulu dah pernah pergi naik haji, kali nie diorang buat umrah pulak, Ya Allah bilalah giliran Yan pulak dengan En.hubby…Insyallah ada rezeki ingin sekali berpijak di bumi Mekah, Madinah, Jeddah….dan banyak lagi…

Keluarga Pak Teh dari Kedah pun ada datang sekali, diorang semua lepak rumah Yan, so memanglah bizi takde masa nak ngadap lappy, nak-nak pulak hari nie nak pergi bawa diorang semua jalan-jalan cari makan, nasib baik pagi nie lepas subuh Yan cepat-cepat capai Lappy sebelum sediakan sarapan..see sempat lagi tu…hahhaa

Continue reading “semalam tak update sebabnya? meh baca”