(Gambar) Kempen Pilihanraya kecil Parlimen Batu Sapi

Salam semua, pagi nie godek-godek gambar kat berita harian, seronok pulak tengok gambar kemeriahan kempen Pilihanraya Kecil Parlimen Batu Sapi di Sandakan Sabah. Macam-macam gelagat dan cara calon parti berkempen, ada yang sampai naik rumah buat ceramah, ada yang sampai jatuh titi..ehehe, cekidaut yea gambar-gambar kat bawah nie.

kempen pilihanraya kecil batu sapi

ASKAR Wataniah melalui jejantas yang dihiasi bendera parti bertanding di Jalan Leila yang berhampiran Dewan Masyarakat menjelang pilihan raya kecil Parlimen P.185 Batu Sapi. *kalau nda silap ini jejantas depan dewan masyarat sandakan kali bah, meriah dengan bendera*

Continue reading “(Gambar) Kempen Pilihanraya kecil Parlimen Batu Sapi”

Pilihanraya Kecil Parlimen Batu Sapi dan Galas serentak

Salam semua, semalam tengok berita TV3 pasal Pilihan Raya Kecil Parlimen Batu Sapi Sandakan Sabah akan di adakan serentak dengan Pilihan Raya Kecil Dun Galas, terkejut jugak pasal pilihanraya kat Batu Sapi, Sandakan, Sabah tu sebabnya tak tahu pun pasal penyandang Dun tersebut dan mati, Oh ye nak tahu kenapa Yan terkejut sebabnya Batu Sapi tu kampung Yan kat Sabah…ehehe, so lepas nie boleh tengok muka orang kampung masuk TV…wakakkaa

parlimen kecil batusapi

Yang pastinya bila tiba je musim nak undi nie time nielah baru ada yang turun padang, siap naik rumah lagi…adoii tapi bila ada masalah rakyat tak nak pulak turun padang, harap2 kali ini rakyat yang mengundi di Batu Sapi Sandakan dapat membuat pilihan yang terbaik, sebelum ini Batu Sapi di pegang oleh Parti Bersatu Sabah yang mana menang tanpa bertanding…huhuuhu, harap-harap adalah pencabar kali nie dari BN ke, bukan apa kalau parti lain yang duk pegang Batu Sapi nie memang tak nampak pun apa-apa perubahan yang ada, tiap kali balik kampung macam tu jugaklah rupa Batu Sapi tu, So kali nie biar rakyat bijak memilih, dan yang pasti ibubapa Yan memang penyokong kuat BN…ehehee *terus terang lagi tu*

Continue reading “Pilihanraya Kecil Parlimen Batu Sapi dan Galas serentak”